Alla inlägg den 28 juni 2008

Av helis - 28 juni 2008 20:33

  • Tittar på klockan den är halv nio på kvällen.
  • Jag har inte gått upp ur sängen än.
  • Är för gammal för att spendera en hel dag i sängen.
  • Det slutar man med när man är tjugo.
  • Ingen ide att gå upp nu.
  • Det är snart dags att gå och lägga sig igen.
  • Ska se om det är något ok på TV.

Av helis - 28 juni 2008 00:38

Lika nere som jag blir när jag får nej från ett jobb lika glad blir jag när de kontaktar mig och idag ringde de från ett ställe. Blev lite ställd för i ärlighetens namn var jag osäker på vilket jobb det var de ringde från (har ju sökt ett gäng) men jag tror samtalet gick bra och de skulle höra av sig.


Annars har jag varit och jobbat idag och sedan firat mamma. Hos mamma och pappa fick vi världens godaste middag. Det var invigning av deras nya grill, och vilket bra köp! Har ätit så mycket att det just nu känns som om jag aldrig mer behöver äta något igen. Ja, ja det lär kurra i magen lagom till frukost ändå.

Ovido - Quiz & Flashcards