Alla inlägg den 24 juni 2008

Av helis - 24 juni 2008 20:19

Inga jobb sökta idag och när jag kollade mailen hade jag fått från ett jobb jag verkligen ville ha , här kommer ett kort utdrag ur mailet; tack för visat intresse...tjänsten tillsatt av annan sökande...Jag blev själv ganska förvånad hur man bara kan tokdeppaihop, men det gjorde jag. Jag har ju inte ens fått komma på intervju ju! Det blev en lång tur i spåret efter det. Ville aldrig riktigt gå hem så jag gick varv på varv.


Och så har tydligen allsången börjat igen men seriöst vad är det för artister dom har?! Funderar på att bojkotta det också.

Hoppas det blir en bättre dag imorgon.

Av helis - 24 juni 2008 15:05

Har spenderat förmiddagen på stan med mamma så nu är jag helt slut, hon vet hur man shoppar hon (där ligger man i lä). Jag köpte flourskölj och det var det. Mamma däremot tröjor, byxor, ja listan kan göras lång och även om min mamma har en tendens att ringa lite för mycket så är hon toppen! Jag fick en top, träningsbyxor, solglasögon och jordgubbar! Och eftersom det här inte är en modeblogg så slipper man se bilder på allt detta.


Är förövrigt fortfarande helt fast på soundtracket till filmen Juno det går på repeat både hemma och i mp3´n!

Av helis - 24 juni 2008 00:22

Här hade jag tänkt skriva om vad jag sett på på TV ikväll men det blev för svårt att sätta ord på mina åsikter om programmen så jag raderade det och kommenterar istället bara enligt följande:


Inget av programmen var speciellt bra egentligen men gud va skönt att få titta på lite riktig TV!

Ovido - Quiz & Flashcards