Alla inlägg den 4 juni 2008

Av helis - 4 juni 2008 22:23

Har varit på nån modern konstutställning idag och måste medge att jag faktiskt bara tycker det är konstigt, av kanske hundra saker (måste skriva saker för det var ljudinstallationer, skulpturer, tavlor, stolar och bara konstiga saker) så var det kanske en jag tyckte om. Kul att ha sett iallafall.


Efter det kulturella fick jag shoppa lite skor, i skoaffären fanns det jättemycket snyggt å roligt att titta på!

Av helis - 4 juni 2008 09:56

Har inte hunnit äta frukost än men redan sökt ett jobb!! Känns bra , nu kan jag ta det lite lugnt resten av dagen och gå lite på stan med gott samvete. Nu e d frukodtdax!

Av helis - 4 juni 2008 08:35

Ja det blir dagens mål idag igen, det funkade ju så bra igår. Idag blir målet att söka ett jobb. Ska på nån slags utställning å gå och fika så jag kommer nog faktiskt inte hinna mer. (har läst nån stans att man ska "feta" vissa ord så nu börjar jag väl med det)

Ovido - Quiz & Flashcards