Alla inlägg den 22 juni 2008

Av helis - 22 juni 2008 23:37

Rolig rubrik, eller hur?! Detta inlägg blir inte roligare än så.


Försöker föra kassabok för att ha koll på pengarna. Har inte fyllt i sedan början på månaden så jag tog tag i kvittohögen. Efter mycket om och men inser jag att jag är grym på att göra av med pengar som jag inte har. Ja ja då finns det en ny målbild för Juli månad. Hålla budget!


Eller lite roligare blir det.

Nu ska jag nog gå och lägga mig och läsa en bra bok för att inför natten iallafall försöka förtränga siffrorna. Kan tipsa om Douglas Coupland, skriver bra och (enligt min humor) roliga böcker.

Av helis - 22 juni 2008 20:49

Har verkligen varit en toppendag! Har egentligen inte fått så mycket gjort (förutom tvätten då) men det ska man väl inte få heller på en söndag. Imorgon börjar jobbsökarhel...et igen så jag är nöjd med en soft dag.


Har under dagen lyssnat mer eller mindre konstant på soundtracket till filmen Juno - sjukt bra (typ alla låtar) är allt jag har att säga om det.

Av helis - 22 juni 2008 14:50

har precis gjort något utav det bästa jag vet - sovit middag på somaren! Det är så galet härligt att sova mitt på ljusa dagen med balkongdörren på vid gavel lite soft musik ur högtalarna och en filt att kura ihop sig under (där ljuset och den öppna dörren gör att det är bättre på sommaren än någon annan tid på året).

Av helis - 22 juni 2008 10:56

ja man måste ju ge sig själv lite cred. Var uppe kvart i sju och iväg till tvättstugan. Nu är allt rent och det mesta hänger på balkongen på tork! Grymt bra att kl bara är elva, känns som om jag faktiskt har hela dagen på mig att hinna med en massa olika saker.


Tror dock att det blir en tidig lunch, jag är nämnligen tokhungrig redan nu. Sen ska jag försöka hinna med en tur i spåret också!

Ovido - Quiz & Flashcards