Alla inlägg under oktober 2008

Av helis - 2 oktober 2008 06:09

är jätte tidigt om man är ovan (kommer inte ihåg när jag var uppe shåhär tidigt senast - det är ju mörkt ute!) och bråttom har jag...

Av helis - 1 oktober 2008 23:24

man skriver en rad, mest för att säga hej, några minuter senare inser man att tio personer läst skiten man precis skrivit, dom har tagit sig tiden att klicka in sig hos mig och vad serveras? skit!


Förlåt!


(Nu ska jag toksomna med en uns ångerångest i bakhuvudet.)

Av helis - 1 oktober 2008 23:08

blir inget av det, hittade ett klipp för någon vecka sedan, jätteskoj tyckte jag (japansk animerad pott-träning för barn), idag såg jag den på 1000apor.se, då kändes det bara som om jag var en copycat om jag tog med det klippet så jag struntar i det (men gå gärna in på deras sida och kolla på det för det är tokroligt tycker jag)

Av helis - 1 oktober 2008 23:07

Jag är helt slut, ögonen går i kors, vet knappt vad jag heter, måste sova NU!

Ovido - Quiz & Flashcards