Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av helis - 14 oktober 2008 19:52

Sässongspremiär av House ikväll, kl 21.00, tv4, Titta!!! Mitt absoluta favoritprogram (tex den enda serie jag tyckt det funnits någon mening med att köpa på dvd), under Housetimmen är det ingen idé att försöka kontakta mig, jag är upptagen! Skönt att relativt små saker kan pigga upp!

Av helis - 14 oktober 2008 18:59

Nackdelar med att jobba som jag gör just nu:


  • osäkert, vet inte om jag har jobb nästa dag
  • långa resor
  • blir trött av att vara på nya arbetsplatser nästintill varje dag (att bara hitta dit tar på krafterna)

Skulle kunna rada upp en del till men de här tycker jag känns viktigast. Nu kan man ju fråga sig varför jag då gör detta (förutom att man behöver en inkomst för att kunna betala hyran):


  • Tillfredsställelsen i att ha en arbetsplats att gå till, har man inte varit arbetslös en tid kan man inte förstå detta (trodde att jag gjorde det förr men ack så jag bedrog mig)
  • Uppstrukturering av dagen, hinner med så himlans mycket mer saker nu, och tillfredsställelsen att komma hem efter en arbetsdag och lägga en rengörande mask i ansiktet....GAH, så gött

Ovido - Quiz & Flashcards