Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av helis - 9 oktober 2008 20:58

Borde ha tagit ett före och efter kort, man kan knappast tro att det är samma lägenhet (och blommorna har fått vatten också), det går att se golvet, disken är diskad, jag luktar gott...nu ska jag bara ta och blåsa håret så att jag får någon slags frisyr och inte behöver ha keps/mössa på mig imorgon, sen tror jag att all energi är slut igen och jag ska ta och gå och lägga mig.

Av helis - 9 oktober 2008 19:12

har verkligen levt i en egen bubbla den senaste veckan, detta pga förkylning och en otrolig trötthet. Idag har jag jobbat på samma ställe som igår och förkylningen börjar bli bättre vilket i sin tur lett till att jag är något piggare och lite klarare i hjärnan. Så, nu blir det till att plocka, diska, duscha etc dvs saker jag skjutit på under veckan. Imorgon ska jag på ny arbetsplats igen så det är lika bra att se till att få saker gjorda medan det finns någon slags ork/gnista...återkommer med hur det gått.

Ovido - Quiz & Flashcards