Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av helis - 6 oktober 2008 22:36

Dagens youtube är inställd idag - jag har ett jobb och ett liv (såhär helt plötsligt) YIPPIE!! och nu måste jag sova utifall jag skullle få äran att få arbeta imorgon också (kan SL ställa in tåg så kan jag ställa in dagens, så det så).

Av helis - 6 oktober 2008 20:28

Såhär glad (som rubriken alltså) blir man när man får gå och jobba efter det att man varit arbetslös en tid. Det är grymt skönt att gå till jobbet men kronan på verket, grädden på tårtan, chokladen i moussen är ju att få komma hem efter en arbetsdag, just för tillfället finns inget jag tycker bättre om än att komma hem efter en arbetsdag (inte ens upptäckten att jag glömt lämna tillbaka filmen jag hyrde igår och inser att det hade varit billigare att köpa den kan få mig på en gnutta sämre humör).

Av helis - 6 oktober 2008 07:23

Förkylningen är helt på rätt väg, ska inte jobba med barn idag så den borde hålla rätt linje... nu ska jag strax ta mig iväg till bemanningsföretaget som hyr ut mig (ska fixa med lite papper) sen bär det iväg till affären där dagens dagsverke ska utföras.

Ovido - Quiz & Flashcards