Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av helis - 2 oktober 2008 20:31

Av helis - 2 oktober 2008 20:12

Tidigare under kvällen: middagen uppäten, hade tittat på roomservice från igår, tänkte att nej nu kan jag väl ändå få gå och lägga mig, kände mig klar för dagen, tittade på klockan; 18:34...lite för tidigt va?!... har inte rört mig ur fläcken sedan dess men nu tycker jag det börjar närma sig ok tid, ska ju ändå upp tidigare imorgon än vad jag gick upp idag (kommer nog bli lite tjat om trötthet och tidiga mornar här någon vecka framöver, jag HATAR nämnligen att gå upp på morgonen och så är jag ju lite ovan).


Annars har dagen flutit på bra, jobbade på samma förskola som igår och måste erkänna att alla barn är ganska goa.

Av helis - 2 oktober 2008 06:09

är jätte tidigt om man är ovan (kommer inte ihåg när jag var uppe shåhär tidigt senast - det är ju mörkt ute!) och bråttom har jag...

Ovido - Quiz & Flashcards