Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av helis - 30 oktober 2008 21:00

Har idag konstaterat att det ställe jag jobbar på är en riktig energitjuv. Jag är verkligen helt slut när jag kommer hem på dagarna och då inte fysiskt utan framförallt psykiskt utmattad, det är tur att jag bara ska vara där några veckor annars hade det inte funkat.


Jag är också fascinerad av att människor kan vara så initiativlösa (vet inte om det är ett riktigt ord eller ej) men på det stället jag jobbar just nu är jag den med mest go och idéer och då kan jag meddela att jag brukar vara den som bara lugnt hänger på så det är väl bara att konstatera att det inte händer så mycket (jag försöker iallafall dra igång lite action men egentligen tycker jag inte att det ska ligga på vikariens ansvar.


Så, nu har jag även indirekt informerat om varför det inte bloggas så mycket men jag återkommer till helgen! 

Ovido - Quiz & Flashcards