Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av helis - 4 oktober 2008 22:15

får inspireras av kvällens aktivitet (dvs folk som ramlar). Vill bara poängtera att jag tycker det är roligast när man vet att de mår förhållandevis bra efter fallen.

Av helis - 4 oktober 2008 21:16

Så "Svensson" som jag är just nu har jag inte varit på jag vet inte hur länge. Sitter framför tv´n äter chips, marabou choklad, dricker cola och tittar på premiärprogrammet av "Stjärnor på is" (antar att jag är lång ifrån ensam med detta upplägg ikväll...enda skillnaden med alla andra är väl förkylningen (men jag är väl inte ensam med den heller)). Vet inte riktigt vad jag ska säga om programmet men jag inser att jag är en grym människa, sitter här och skrattar när de ramlar, älskar det...

Av helis - 4 oktober 2008 15:32

...inom barnomsorgen...tokförkyld.


Har spenderat förmiddagen med att tvätta (var tvungen till det, går åt kläder när man jobbar med 1-2åringar, dom är bra på att kladda). Eftermiddagen ska jag nu se till att spendera i sängen och ta hand om huvudvärken och snoret som glatt rinner... 

Ovido - Quiz & Flashcards