Alla inlägg under juli 2008

Av helis - 7 juli 2008 20:59

Klockan är nio och jag har inte börjat söka jobb än, blir svårt att hinna nå målet men skam den som ger sig. Jag har ett par timmar kvar.....

Av helis - 7 juli 2008 13:32

att sätta upp dagens mål, kan vara därför jag inte fått något gjort idag. Har tillochmed missat hem till gården. Målet blir tre sökta jobb, man måste ju vara realistisk, klockan är halv två, det är dags för lunch och jag har inte börjat än....wish me luck!

Av helis - 7 juli 2008 11:15

Det regnar. Det ösregnar. Det tokösregnar. Man kan nästan tro att det är höst på G. Men jag tror nog att alla träd och blommor blir riktigt glada. Man kan väl se det som en hejdundrandes midsommarafton för naturen, riktigt blött.


Jag har haft sovmorgon. Nu är det så svalt att jag kunnat sova med balkongdörren stängd = inga fiskmåsar och sen var det så mörkt imorse = ingen sol rakt i ögonen som väcker en. Livet är bra härligt ibland.

Av helis - 6 juli 2008 22:07

Man kan faktiskt sammanfatta den som bra. En riktig snällfilm, rolig lite dramatik och en massa tjejsnack. Man behöver heller inte ha följt serien för att uppskatta filmen. Antalet karlar i salongen var lätträknade men faktiskt fler än jag hade trott. Heltrevlig kväll.

Av helis - 6 juli 2008 13:19

Nu har vi bestämt oss. Absolut inte stranden, det är för kallt för det. Men en promenad och sedan bio- sex and the city, inte speciellt orginellt men jag har hört att den ska vara bra och att man ska kunna uppskatta den även om man inte är ett stort fan av tv-serien. För jag måste erkänna, har sett kanske totalt mellan fem och tio avsnitt, detta kan förklaras framförallt med att jag aldrig har bott någonstans där man kunnat se på trean. Men nu ska det bli av!

Av helis - 6 juli 2008 11:01

det är ju kallt idag. Jag och en kompis hade tänkt gå till stranden idag men jag tror det är för kallt, vi får nog lov att hitta på något annat istället. Det blev en sen start på dagen idag. Vaknade redan vid halv nio men då började jag läsa och kunde inte slita mig förrän nu, aj attans då. Så nu måste jag ta och ringa min kompis och se vad vi ska göra med den här dagen.

Av helis - 5 juli 2008 16:50

Kom hem från jobbet käkat lite. Var skoj att jobba idag! Nu ska jag byta om, det har blivit svalare under dagen så jag måste ta på mig lite mer kläder. Sen ska jag iväg hem till en kompis. Vi har inte setts på ett tag så det kommer nog att bli en heldel snack, och lite vin kan man väl tro.

Av helis - 5 juli 2008 08:13

Har sovit hela natten! Yippie. Antagligen har jag sovit så deåligt de senaste veckorna att jag var helt utslagen eller så har fiskmåsarna faktiskt varit lugna inatt. Nu ska jag iallafall iväg och jobba.

Ovido - Quiz & Flashcards