Alla inlägg den 3 juli 2008

Av helis - 3 juli 2008 23:35

Var iväg och picnica med en kompis. Perfekt väder, inte för varmt och inte för kallt. Myggen har inte kommit än (fanns en del knott men det var ingen fara). Inga andra konstiga djur (ja ok några fiskmåsar men vi satt på klippor vid vattnet och där ska det ju vara fiskmåsar. Dom här fiskmåsarna betedde sig som fiskmåsar bör dessutom.(börjar nästan bli dags att skapa en kategori för dessa fiskmåsar)) God mat och gott vin också en hel massa snack blev det. Bra avslutning på sådär dag!

Av helis - 3 juli 2008 14:11

Intervjun igår gick bra! Dom ställer ju faktiskt helknäppa frågor tycker jag. Men jag svarade ok på det mesta. Nu väntar jag bara på att de ska höra av sig igen och säga vad de tycker.


Idag är humörsvängningarna tillbaka, har inte tagit mig upp ur sängen än idag. Ska förvisso ut på picnic ikväll så upp kommer jag väl nån gång. Enligt mina egna analyser finns det två möjliga förklaringar.


1) Nervös inför framtida jobb, vill jag verkligen jobba som det jag sökt jobb som? Är lönen ok? Passar jag in i branschen? Kommer jag göra ett bra jobb? Etc etc dvs jag har mycket att tänka på.


2) Fiskmåsidioterna håller på att göra mig till en galning. Jag får nämnligen inte sova på nätterna, när sover fiskmåsar egentligen? De tokarna har flugit och skränat typ hela natten. Jag somnade kanske vid ett och vaknade vid fyra, då gick jag upp och tog på en ögonmask (har morgonsol oxå) och i med öronproppar kunde fortfarande inte sova. Somnade tillslut vid åtta och sov 1,5tim och sen har jag som sagt inte tagit mig upp ur sängen.


Snart är det vinter och det blir svalare i lägenheten (dvs kan ha balkongdörren stängd) och fiskmåsarna flyttar söderut och hittar nån annan att trakasera, ser fram mot det!

Ovido - Quiz & Flashcards