Alla inlägg den 8 juli 2008

Av helis - 8 juli 2008 20:55

Måste börja med att säga att NK har typ världens godaste räksallad (inte världens billigaste men den är värd varenda krona), pappa var snäll och bjöd mig!


Sen är jag tokarg. Efter lunchen gick jag på stan en stund och letade presenter. Innan jag skulle åka hem insåg jag att det var lika bra att gå på toa innan jag satte mig på t-banan. Var i närheten av PUB så jag gick dit och det visar sig att dom tar 10kr för att besöka toaletten, det är ju helt galet tycker jag. Gissa om jag knep hela vägen hem, för 10kr ska det ju verkligen vara kris tycker jag!!


Kom precis hem från träningen, det gick tokbra. Jag var hur stark som helst men nu orkar jag knappt lyfta på armarna. Skönt att köra helt slut på sig själv! Nu ska jag duscha och äta lite jordgubbar.

Av helis - 8 juli 2008 09:23

Kommer inte sätta upp något mål för dagen. Pappa ska bjuda mig på lunch så det blir en tur in till stan istället för jobbsökande. Ska försöka hitta några roliga presenter till folk som fyller år oxå.

Av helis - 8 juli 2008 00:44

inte ett enda sökt jobb idag. Bättre lycka imorgon. Nu ska jag iallafall sova.

Ovido - Quiz & Flashcards