Alla inlägg den 10 juli 2008

Av helis - 10 juli 2008 08:33

  • Tre sökta jobb. Det är semestertider och det finns inte så många jobb att söka så jag tror att tre blir lagom för dagen
  • Ringa arbetsförmedlingen. Det står i mina papper att jag måste ringa dom den här veckan, har ingen aning om varför men idag är väl en bra dag att ringa
  • Hem till gården. Det hade hunnit hända så mycket i Emmerdale sen senast när jag tittade igår att jag "måste" titta idag.
  • SOVA
  • Vika/hänga in tvätten ikväll

Och på tal om tvätten så fick jag den dåliga tvättmaskinen, den som inte centrifugerar så bra så kläderna lär få hänga på balkongen hela dagen innan de torkar.


  • Ska hänga upp myggnätet för balkongdörren idag oxå.

Oj vad mycket, får nog ta och springa iväg till tvättstugan och hämta tvätten nu.

Av helis - 10 juli 2008 06:30

Somnade vid typ ett inatt och vaknade igen vid halv fyra. Sen dess har jag inte kunnat somna om utan legat och tittat på tv på nätet, jag är skit trött och grymt frustrerad. Det har blivit varmt igen och fiskmåsj%¤#(&¤a har varit uppe hela natten.


Har tvättid klockan sju så nu e det väl bara att vänta på att gå iväg till tvättstugan.


Jag ska garanterat sova middag idag!!

En mållista ska jag också få ihop men det blir efter det att tvätten är klar. Då är jag kanske på lite bättre humör också.

Ovido - Quiz & Flashcards