Alla inlägg den 9 juli 2008

Av helis - 9 juli 2008 21:17

Jag kar lyckats göra allt som stod på mållistan idag, inte klar förrän nu eftersom jag lyckades skjuta på starten en hel del men vad gör väl det, är som sagt klar!


Eftersom jag bara surfade och lyssnade på musik halva dagen för att slippa starta på listan så har jag faktiskt inte hunnit med så mycket mer idag. Nu ska jag dricka lite te och titta på Grand Designs kanal nio, inte ett jätte bra program men ett trevligt tidsfördriv.

Av helis - 9 juli 2008 10:05

  • Fem sökta jobb
  • Titta på dubbelavsnitt av hem till gården
  • En tur i spåret
  • Diska
  • Tvätta ur sophinken som har nån äcklig sörja i botten

Jag börjar fundera på om mina prioriteringar är helt rätt när hem till gården är med på mållistan men jag har missat det två dagar i rad, det blir fyra program, det hinner hända mycket på den korta tiden kan jag lova.

Ovido - Quiz & Flashcards