Alla inlägg den 17 juli 2008

Av helis - 17 juli 2008 23:39

Allt på listan från imorse är avbockat och bakningen gick tom bättre idag än igår, kakorna ser ätbara ut vilket är ett stort framsteg.


Nu är jag mer nervös och lite stressad inför morgondagen. Ska som jag tidigare nämnt på intervju på fm och det är ju lite nervöst. Efter intervjun ska jag hinna hem och baka lite till samt fixa iordning mig för födelsedagslunch vid två och sedan iväg ut på stan och komma hem sent på natten troligtvis. Detta upplägg kan nog göra vem som helst lite stressad så det är lika bra att jag går och lägger mig nu.

Av helis - 17 juli 2008 13:31

Jag har som tidigare nämnts tok mkt att göra idag och borde inte ha tid till så mycket annat än det som står på listan. Ändå har jag tittat på hem till gården och kollat bloggar i 30 min nu. Hur tänker jag egentligen? Ska på intervju imorgon iallafall så d e ju bra!

Av helis - 17 juli 2008 08:56

  • storstäda
  • baka 2 sorters kakor
  • köpa present till min bror
  • ringa viktigt samtal
  • vaxa å raka lite här och där

Känns som om jag inte behöver fundera så mycket idag utan bara göra, MÅSTE MÅSTE verkligen hinna detta idag. Det stora problemet är att jag inte har någon aning om vad jag ska köpa till min bror, men det måste bara lösa sig. Han fyller imorgon och då ska jag ha en present i handen.

Ovido - Quiz & Flashcards