Alla inlägg under juli 2008

Av helis - 17 juli 2008 13:31

Jag har som tidigare nämnts tok mkt att göra idag och borde inte ha tid till så mycket annat än det som står på listan. Ändå har jag tittat på hem till gården och kollat bloggar i 30 min nu. Hur tänker jag egentligen? Ska på intervju imorgon iallafall så d e ju bra!

Av helis - 17 juli 2008 08:56

  • storstäda
  • baka 2 sorters kakor
  • köpa present till min bror
  • ringa viktigt samtal
  • vaxa å raka lite här och där

Känns som om jag inte behöver fundera så mycket idag utan bara göra, MÅSTE MÅSTE verkligen hinna detta idag. Det stora problemet är att jag inte har någon aning om vad jag ska köpa till min bror, men det måste bara lösa sig. Han fyller imorgon och då ska jag ha en present i handen.

Av helis - 16 juli 2008 22:45

av allt jag skulle ha gjort idag har inte mycket blivit avprickat på listan. Det jag faktiskt har gjort är att jag har bakat 2 olika sorters kakor (havrekakor och drömmar) och nåt fel har jag gjort med båda sorterna för de bara faller isär. Jag är osäker på om dom kommer att gå att äta överhuvudtaget (har inte vågat provsmaka än). Imorgon ska jag baka två andra sorters kakor så man får väl hoppas på att det går bättre med dom.

Av helis - 16 juli 2008 14:41

D e mycke nu. Än så länge har jag diskat och "prokrastinerat" idag. Ska hinna med att plocka undan lite, söka lite jobb och baka (fyller år snart och måste ju ha något att bjussa på). Skulle vilja hinna ut en tur i spåret men det får vi se om jag hinner.

Av helis - 15 juli 2008 22:38

eller hur! Det jag kunde sia om var att det inte skulle bli något jobb sökt idag och det blev det ju inte heller.


Var iväg och tittade på små snuttiga valpar, man vill bara ha!! Å andra sidan är de flesta varelser söta när de är bebisar, noshörningar, tigrar, råttor men det betyder ju inte att man ska ha alla djur i sitt hem.


Att träna såhär på sommaren undrar jag om det är nyttigt, det var typ 30grader varmt i salen och bara man tänkte pån att röra sig så svettades man. Inte roligt men man måste ju röra på sig lite ibland.

Av helis - 15 juli 2008 08:13

för nu ska jag packa ihop mig och sen ska jag åka till mamma, vi sak till en kompis till henne och titta på hundvalpar (bara titta, inte snatta med nån hem!!). Sen ska mamma klippa mig och efter det ska vi iväg och träna. Det kommer verkligen bli en heldag, kommer hem vid niotiden ikväll tror jag och då vet jag att det inte kommer att bli något jobb sökt men imorgon då jäklar!

Av helis - 14 juli 2008 23:13

allt som man ska/vill göra är det. Hade ju på mållistan att söka ett jobb idag men nu är det för sent, jag ska upp kl sju imorgon så jag tänker faktiskt inte sitta uppe och söka nu.


Annars har dagen varit bra, det är alltid skoj och skönt att få jobba lite, man kan ju bli lite nedstämd av att gå hemma hela dagarna, skönt att vara lite behövd. Efter några veckors tsatsiki uppehåll har jag ikväll ätit det på kycklingburgare så jag är väl på lite bättre humör tack vare denna otroliga röra!

Av helis - 14 juli 2008 11:14

Inser att det är lättare att skriva ihop något när man ändå sitter framför datorn. Nu har det varit en massa andra saker på gång i några dagar och då har jag inte tagit mig tiden att skriva. Så en kort sammanfattning:

Fre: plockade vinbär gott!

Lör: köpte en klänning (och som jag tidigare sagt, detta är inte nån modeblogg så vi går inte vidare med det), kalas på kvällen, Trevligt!

Sön: bakis!


Och nu är det måndag, väcktes vid kvart i åtta av ett sms som undrade om jag kunde jobba en stund idag så nu ska jag ta och kleta på lite smink och sedan blir det iväg och jobba. Måste nog försöka söka ett jobb iallafall ikväll så att det känns som om jag får någonting gjort.

Ovido - Quiz & Flashcards