Alla inlägg den 28 januari 2009

Av helis - 28 januari 2009 18:50

Hade inget jobb inbokat, ställde klockan på sju ändå, kl åtta var jag hungrig, åt frukost, gick och la mig igen, kollade på House, halv elva samtal ang jobb, säger att jag är uppbokad, klockan tolv somnar, halv två vaknar, hungrig, kokar pasta och tinar korvgryta, korvgrytan smakar konstigt, äter pasta med ost och ketchup, sätter mig framför datorn, facebook, en del av mitt nyårslöfte - att vara mer social innebär att jag faktiskt försöker svara på och ge egna kommentarer på fb - tar tid, klockan fyra inser att det börjar bli kväll ger mig iväg till centrum - har en skog växandes på benen den måste bort (ska ha kjol imorgon), köpte rakdon, kom hem, facebook igen och nu här.


Så har jag det - och du?

Ovido - Quiz & Flashcards