Alla inlägg den 31 januari 2009

Av helis - 31 januari 2009 21:19

Det har tagit ett tag (har hunnit läsa en annan bok nånstans i halvlek, inte för att boken var tråkig utan jag tror för att jag var tvungen att smälta det jag läst) men nu är jag klar (och boken är trots allt 900 sidor så det måste väl få ta sin tid).


Sammanfattningen av boken blir: grymt bra, läs den!


Av 900 sidor kanske 50 var (för mig) oistressanta och det tror jag är något slags rekord (i få sidor alltså). Det händer den här mannen saker hela tiden och det kommer upp funderingar kring både stort och smått i sitt eget liv titt som tätt (om jag kunde länka till tidigare inlägg skulle jag göra det här, skrev för ett tag sedan om tankar som kommit upp ang intresse och engagemang).


Nästa bokrecension kommer handla om prostitution tror jag....så...den som väntar på något gott...! 

Ovido - Quiz & Flashcards