Alla inlägg den 6 januari 2009

Av helis - 6 januari 2009 23:04

Jag har tidigare nämnt författaren Douglas Coupland (hade jag haft nå aning om hur man länkar hade jag gjort det nu, men men) och hur mycket jag tycker om hans böcker. Idag var jag ner till videobutiken och såg att han gjort FILM! everything´s gone green - jätte bra, rolig och kanske årets bästa film (tror faktiskt att den kan hålla sin plats även fast vi bara är i början av januari) SE DEN!

Av helis - 6 januari 2009 10:38

När jag slökollat på bloggar läser man ibland att de bara vill skriva då de verkligen har något att säga...de måste ha otroligt händelserika liv...om jag bara skrev här när jag hade något speciellt eller viktigt att säga skulle uppdateringen vara katastrofal.

Av helis - 6 januari 2009 00:14

Har ni försökt "städa bort" julen hos någon annan? Skitsvårt kan jag säga, inte så svårt att ta undan saker egentligen men att hitta vad som ska stå där istället...tror att min mamma kommer ifrågasätta min utplacering av lampor, men det är väl tanken som räknas.


(dagen har ägnats åt att jobba, vika tvätt, tvätta klart, titta på tv och som nämnts ovan städa bort julen hemma hos mina föräldrar)(å så elda såklart, börjar bli grym på det)

Ovido - Quiz & Flashcards