Alla inlägg den 2 januari 2009

Av helis - 2 januari 2009 22:46

Hann se två filmer igår, här kommer lite kort om vad jag tyckte.


Först såg jag filmen (vänta, måste ta reda på vad den hette...) Miraklet med Henry Poole, ok film, lite seg ibland lite rolig ibland, lite för amerikansk ibland (typ slutet, men jag är ju en sucker för drömslut så jag säger inget mer).


Sen blev det filmen Waitress, den tittade jag på mellan kl 1 och 3 natten till idag så med vissa reservationer för att en hel del trötthet finns med i bedömningen säger jag att det var en helt ok film, romantisk-komedi, kan tänka mig se igen.

Av helis - 2 januari 2009 22:43

Det är lite uppiggande tycker jag när de där fyra bokstäverna man ska fylla i för att logga in här faktiskt bildar ett ord (ibland krävs inte mycket jag vet, men det är väl till ganska stor del det som gör livet värt att leva!?!).

Av helis - 2 januari 2009 08:47

tänkte skriva nåt inspirerande men inser att det är morgon och jag är trött och sur, ska iväg och jobba, återkommer ikväll istället

Ovido - Quiz & Flashcards