Alla inlägg den 24 januari 2009

Av helis - 24 januari 2009 23:02

Kom ihåg filmen som bättre än vad jag tyckte den var idag. Men det är en bra film och Jim Carrey är ju faktiskt fantastisk i den. Kan rekommendera de som inte tycker om Jim Carrey att se filmen ändå, annars känns det som om man missat något tycker jag.


Nu ska jag kasta mig isäng, upp å jobba imorgon. 

Av helis - 24 januari 2009 19:37

Wildkids! Jag har tidigare följt en sässong av programmet och trodde att jag fastnat för att barnen som var med var så härliga (vilket dom var!), råkade hamna framför programmet idag och inser att det är exakt lika bra med andra barn med (dom här barnen verkar också grymt coola).


Jag tillhör verkligen inte mågruppen och brukar tycka barnprogram är skit men just det här är det något speciellt med så nu kommer jag sitta bänkad på lördagar kl sju resten av våren! 

Av helis - 24 januari 2009 16:47

Eternal sunshine of the spotless mind kanal 2 kl 21.10

(minns det som en av de bästa filmerna som någonsinn gjorts, ikväll är det upp till bevis)


Nu: förbereda inför kvällen...dvs: dammsuga, köpa snacks å duscha. 

Ovido - Quiz & Flashcards