Alla inlägg den 7 januari 2009

Av helis - 7 januari 2009 22:32

Har inte varit iväg och tränat sedan oktober tror jag, nu är det gjort, har verkligen ont i hela kroppen, osäker på om jag kommer kunna ta mig upp ur sängen imorgon, men så bra jag mår (vet att det kan låta hurtigt, men de gånger man tar sig iväg och tränar inser man att man faktiskt mår bra av det)! Å så håller jag på och bakar bröd så imorgon till frukost blir det hembakat!

Av helis - 7 januari 2009 12:53

vaknade av att inte ha blivit väckt av telefonen (vilket jag hade hoppats på)=inget jobb idag, blir lite stressad efetrsom det varit en hel massa röda dagar nu...måste få ihop till hyran iallafall. Men men inget ont som inte har något gott med sig - har fått se på hem till gården! och ikväll ska jag iväg och träna!

Ovido - Quiz & Flashcards