Alla inlägg den 12 januari 2009

Av helis - 12 januari 2009 22:17

måste söka jobb, måste söka jobb, måste söka jobb, måste söka jobb, måste söka jobb, måste söka jobb....


De mornar jag inte har jobb inbokat startas med lätt ångest över att jag faktiskt inte vill jobba så på ett sätt önskar jag att telefonen inte ringer å andra sidan vill jag gärna ha tak över huvudet å då måste man betala hyran dvs det vore bra om jag kom iväg på jobb... 


Idag: upp klockan sju och fixar iordning mig (tankarna från ovan går om och om i huvudet) kvart över åtta tänker jag hej å hå det blev inget jobba av idag, kokar te och slappnar av, tjugo i nio ringer telefonen och det är bara att kasta sig iväg och utföra dagsverket. Och nu ser jag fram mot samma visa imorgon bitti.


Ikväll var jag iaf grymt duktig och tog mig iväg och tränade, även fast det var varmt och mysigt i soffan (var bara tvungen att lägga in lite självbekräftelse, he he). 

Ovido - Quiz & Flashcards