Direktlänk till inlägg 19 oktober 2008

Mammor

Av helis - 19 oktober 2008 18:18

Det finns ingen i hela världen som kan göra mig så glad som min mamma eller som har så bra råd att ge, hon är alltid den jag ringer först nästan vad det än gäller.


Tyvärr finns det ingen i hela världen som kan få mig så ledsen och att må så dåligt som hon heller. Efter ett tio minuters samtal med henne sitter jag nu här med krokodiltårar, mer uppriven än vad jag varit på jag vet inte hur länge.


Egentligen handlar det om bagateller, en av sakerna var att hon påpekade att jag inte ringt min bror och frågat hur det gick på något lopp han sprang igår (han springer lopp mest hela tiden, hur f-n ska jag kunna hålla koll på det, och ärligt talat tycker jag inte att det är så himlans viktigt, tror inte att det är viktigt för honom heller). Som sagt det handlar om bagateller men hon har en underlig förmåga att få mig att känna som om det är det värsta man kan göra (eller i det här fallet inte göra) i världen. 


Hade tänkt skriva ett glatt inlägg här för så var det innan samtalet (var peppad och glad inför morgondagen) men nu känns allt skit så, en annan dag. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av helis - 10 januari 2016 22:45

  först två dagars jobb så ganska trött i kroppen så tog det lite lugnt men stannade inte i soffan:) 1 varv 10rep veckans nya övning 20 kettlebellswing ben: pallsträck på boll benlyft enbenssitt knäböj sidopress knäböj vägg m boll ...

Av helis - 8 januari 2016 20:01

Missade passet i förrgår pga galet trött, prioriterade att sova middag istället, var nog ett bra val.   Dagens pass blev likadant som för fyra dagar sen, det känns att det blir lättare att göra övningarna, vilket är nice.   Först en kaffeprom...

Av helis - 4 januari 2016 16:55

först en kaffepromenad sedan dagens träningspass 2 varv 10rep veckans nya övning   20 kettlebellswing ben: pallsträck benlyft enbenssitt knäböj sidopress knäb
öj vägg m boll arm: armhäv boll axellyft biceps axelpress rodd...

Av helis - 4 januari 2016 16:52

träna/aktivitet varannan dag inget godis under året 100 dagar sockerfri ...

Av helis - 11 april 2014 04:15

kommer jag någonsin träffa någon som förstår mig och den jag är eller kommer jag alltid känna mig lite lite udda och annorlunda...kommer jag någonsin förstå mig och den jag är eller kommer jag alltid känna att det finns en del jag inte förstår...komm...

Ovido - Quiz & Flashcards