Alla inlägg den 27 december 2008

Av helis - 27 december 2008 18:16

Det var ju lite stressigt en stund där imorse, men fem minuter innan jag skulle gå ringer min moster (som jag skulle åka med), hon är en kvart sen, alltså hann jag tom vattna blommorna!


Dagen har spenderats med långpromenad i skogen och sedan en varm dusch (det var ganska kallt ute idag) och tända brasa (nu verkar det som om det är min uppgift att hålla elden vid liv, samtidigt som jag ska laga middag....lärdom - husvakta aldrig tillsammans med din moster, hon är till största sannolikhet lat som f-n...


shit, nu piper ugnen

Av helis - 27 december 2008 09:31

Kl tio ska jag ha gått hemifrån...jag har inte packat, vattnat blommor, klätt på mig, bäddat sängen...å här sitter jag och äter frukost...men det är ju dagens viktigaste mål...

Av helis - 27 december 2008 00:08

...diskat, packat om väskan, duschat, tvättat håret (å ja just de ja, planerat hela 2009!!!)


Ikväll har jag...

...tittat på "På spåret", pratat i telefon i 2timmar 43 minuter och 17 sekunder.


Grattis min telefonileverantör, ni kommer få skicka en fet räkning till mig nästa gång!


God Natt 

Ovido - Quiz & Flashcards