Alla inlägg den 8 december 2008

Av helis - 8 december 2008 21:36

Nu har jag stått och speglat mig i typ en timme, kommer nog ta ett tag att vänja sig vid lugg (är för tillfället osäker på om det var en så bra idé), tur att hår växer, om jag skulle ångra mig...ska låte det gå en vecka innan jag bestämmer mig för om det är snyggt eller ej.


Nu, hopp i säng, trött efter att ha varit uppe kl 6 imorse (somnade väl vid min nya vanliga tid 2, så, inte så mkt sömn). Natti natti 

Av helis - 8 december 2008 18:54

Blev jobba av tillslut idag, efter jobbet hoppade jag in hos en frisör, nu har jag lugg (tror att jag hade det senast när jag var sju). Grattis min lugg!

Av helis - 8 december 2008 08:08

God Morgon - här sitter jag (uppe sedan kl 6) och väntar på jobb, verkar inte som om det blir något av det idag. Får försöka städa och kanske ta en toklugn prommenad i spåret idag istället.

Ovido - Quiz & Flashcards