Alla inlägg den 28 december 2008

Av helis - 28 december 2008 17:40

Jag försöker förvisso, men just nu ser det ut som om det kommer stanna just där, första plåten är i ugnen, bullarna är toksmå och när jag smakade på degen var den inte så god så skit i det där med grym hemmafru, finns det någon som söker någon som ialafall försöker så finns jag här...mitt bland en hel massa disk!

Av helis - 28 december 2008 16:01

Jag kommer bli en utmärkt hemmafru en dag, det känner jag mig ganska säker på nu när jag husvaktat lite mer än ett dygn. Hållt brasan igång hela tiden (förutom under natten, men då har man ju täcke), middagen stod på bordet igår när moster kom och nu håller jag på och bakar kanelbullar! Så är det någon som är ute efter en strålande hemmafru där ute, här är jag!

Ovido - Quiz & Flashcards