Alla inlägg den 14 december 2008

Av helis - 14 december 2008 23:26

det blev shopping, 2,5 personer klara. Nu ska jag kasta mig i sängen.

Av helis - 14 december 2008 21:25

Insåg just att jag inte köpt en enda julklapp och har ingen aning om vad jag ska köpa till hälften. Ska jag stressa upp mig och tok-shoppa på nätet, eller ska jag gå och lägga mig och somna till en av de sämsta filmer som någonsinn skapats (Blast from the past)? Hmm, tar och borstar tänderna så får jag se sen.

Av helis - 14 december 2008 18:25

Känns som om det var evigheter sedan jag satt ner i mitt hem. Skulle egentligen ha tagit mig iväg och lyssnat på musik ikväll men istället blir det till att lyssna på Lantz från i fredags och på minuten från igår och sen kanske det blir "söndagsunderhållning" med parlamentet. Det är skoj när det händer saker (och jag börjar känna mig ganska frisk!) men ibland blir det för mycket. Så ikväll, hemma och ta det lugnt.

Av helis - 14 december 2008 01:25

...orkar inte fixa bilder på pyssel ikväll men imorgon (efter jobbat) kanske jag kan visa upp lita av min kreativa sida. Nu ska jag stupa i säng (tvätta bort smink först)

Ovido - Quiz & Flashcards