Alla inlägg den 22 maj 2010

Av helis - 22 maj 2010 21:18

...de flesta hade nog valt att vara ute i det vackra väder som varit under dagen men inte jag, jag har suttit inne och försökt knåpa ihop ett nytt cv, är inte så nöjd med det jag har så har ändrat layout och formuleringar lite...får se om jag kan få nåt skoj jobb med detta nya cv...OCH...så har jag hyrt film:


Trubbel i paradiset - couples retreat

Å näe, inte jättebra film, somnade första vändan och var tvungen att kolla på sista timmen igen när jag hade vaknat. Den är inte usel men inte speciellt bra heller..typ en tvåa får den i betyg av mig, funkar när man är sjuk och inte har något annat att göra men jag skulle helst inte ha betalat 39 kr för å se den som jag gjorde idag.

Av helis - 22 maj 2010 12:26

...att man måste vara skitsnabb om man ska tvätta fönstrerna i solen...annars hinner det torka och blir randigt...men jag bet att det är rent iallafall...duger för mig...


fortfarande förkyld...inge roligt...speciellt inte när det är 25 grader varmt och strålande sol...

Ovido - Quiz & Flashcards