Alla inlägg den 5 maj 2010

Av helis - 5 maj 2010 21:57

verkar som om det som kom ut av det stora svarta molnet var att det blev kväll. Nu e jag ren iallafall. Borde gå och lägga mig nu för att orka upp imorgonbitti men så kommer det inte bli, ska noppa ögonbryna, platta håret och diska först:) (hade en fundering på att hinna söka ett jobb också men d e nog kört nu).

Av helis - 5 maj 2010 20:06

Blev ingen promenad, å inte så mkt jobbsök heller...däremot pizza (hört att d ska innehålla hela kostcirkeln), choklad och söndagsångest. Imorgon är det jobb igen och jag har faktiskt ingen lust alls. Å nu när jag tittade ut genom fönstret ser jag en svartare himmel än jag någonsinn sett tidigare...min första tanke var att det ser ut som om armagedon e nära, den är inte ens blåsvart utan faktiskt nästan helt svart. Aja hoppar väl in i duschen så man är ren iallafall...

Av helis - 5 maj 2010 12:49

Ledig på en onsdag! Hem till gården!! F#n va nice!!! Strax promenad, lunch och jobbsök!!!! Woho!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards